Twitter ввів цільову рекламу в залежності від мови користувача

Сервіс мікроблогів Twitter представив нову функцію таргетування для рекламодавців, яка дозволяє розміщувати цільову рекламу в залежності від мови користувача. Про це йдеться в офіційному блозі Twitter.

Досі сервіс дозволяв вибірково показувати рекламу користувачам залежно від інтересів, підлоги і географічного місцезнаходження, а також використання ними ключових слів. «Тепер рекламодавці можуть здійснювати рекламні кампанії форматів Promoted Tweets і Promoted Accounts на мови, які розуміє їх аудиторія, а користувачі - бачити більш підходящу їм по мові рекламу», - йдеться в повідомленні Twitter.

За словами розробників, націлювання на основі національних мов може зіграти на руку маркетологам, які хочуть досягти глобального охоплення для своєї кампанії і при цьому спілкуватися з цільовою аудиторією на місцевих мовах. Наприклад, маркетолог зможе цілеспрямовано просувати свій продукт серед іспаномовних футбольних фанів під час чемпіонату світу з футболу. Продукт також може бути затребуваний при проведенні онлайн-кампаній в багатомовних країнах.

Таргетинг буде заснований на те, яка мова інтерфейсу вибрав користувач, і до записів на яких мовах він більше звертається. Продукт буде доступний для рекламодавців по всьому світу, спочатку заявлена підтримка 20 мов.

Число користувачів сервісу Twitter становить близько 255 мільйонів, і значна їх частина проживає за межами США. Новий продукт дозволить активніше монетизувати цю користувацьку базу. Це особливо важливо з урахуванням того, що зараз на частку реклами припадає приблизно 90 відсотків виручки Twitter.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 11.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook