У Росії відкрився перший центр розподіленого проектування авиасистем

Холдинг «Авіаційне обладнання» 2 червня 2014 року відкрив у Москві центр розподіленого проектування авіаційних систем. Як повідомили «Ленте.ру» в холдингу, це перший в Росії інженерний центр, який буде займатися централізованим управлінням регіональними конструкторськими бюро в режимі віддаленого доступу. Завдяки цьому термін розробки нових вузлів і агрегатів вдасться скоротити на третину, а вартість дослідно-конструкторських робіт - в 1,5 рази.

В даний час штаб-квартира центру проектування розташована в Москві. Найближчим часом також планується відкрити філію підприємства в Санкт-Петербурзі, а потім в Уфі і Самарі. Перший час в інженерному центрі працюватимуть 400 інженерів-конструкторів. Бюджет підприємства на 2014 рік визначено на рівні 770 мільйонів рублів, але до 2017 року він збільшиться до 2,4 мільярда рублів.

Відкрився в Москві центр оснащений різними цифровими системами зберігання і обробки інженерних даних: розрахунків, тривимірних моделей вузлів і агрегатів, технологічної та виконавчої документації. За словами генерального директора «Авіаційного обладнання» Максима Кузюка, завдяки новому центру розробка готової техніки тепер буде вестися паралельно, а не послідовно, як раніше.

Завдяки використанню сучасного програмного забезпечення і систем віддаленого доступу розрізнені регіональні конструкторські бюро зможуть одночасно працювати над одним і тим же проектом. У холдингу «Ленте.ру» розповіли, що для проектування різних вузлів і агрегатів інженери центру використовують програмні комплекси Dassault Systemes CATIA 5, Siemens NX8.5.1 і Teamcenter.

При цьому центр готовий вести розробку авіаційних систем саме в тих програмних комплексах, які необхідні замовнику. Завдяки цьому відпадає необхідність перенесення даних про цифрове макеті вироби з одного програмного рішення в інше в рамках більш масштабної проектування авіаційної техніки. Раніше в компанії Dassault Systemes «Ленте.ру» розповіли, що комплекс CATIA використовувався для проектування пасажирського літака Sukhoi Superjet 100.

Раніше інженери «Авіаційного обладнання» за допомогою цифрових технологій спроектували нову допоміжну силову установку ВСУ-120, завдяки якій можна буде перевести на електричний привід більшу частину бортових систем літаків. Крім того, ВСУ-120 дозволить на 20-25 відсотків скоротити витрату палива. Відмінною рисою допоміжної силової установки є здатність працювати на 40-60 тисяч обертів у хвилину.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 03.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook