Українські ЗМІ «перейменували» Слов’янськ в Путинск

Ряд українських ЗМІ 3 і 4 червня опублікували вигадану новину про те, що ополченці перейменували Слов'янськ в Путинск. Спочатку інформація про це була розміщена на порталі UaReview, який спеціалізується на написанні фейкових новин.

У повідомленні стверджувалося, що про перейменування міста на прес-конференції оголосив «народний» мер Слов'янська В'ячеслав Пономарьов. Він нібито вирішив таким чином прискорити перемогу ополченців у боротьбі за свободу Новоросії.

Однією з перших цю новину без вказівки на джерело на своїй сторінці в Facebook опублікувала ведуча телеканалу «1+1» Соломія Вітвіцька. Пізніше на цю запис послалися телеканал «Еспресо» (відповідна новина зараз доступна тільки в кеші Google), портал facenews.ua, а також львівські видання «Вголос» і Zik.ua.

«Экономические известия» передрукували інформацію про перейменування Слов'янська з посиланням на UaReview. На момент написання цієї замітки відповідна стаття все ще була доступна на сайті видання. У той же час, «Преса України» опублікувала інформацію про Путинске як власну.

ЗМІ вже не вперше беруть вигадані порталом UaReview новини за справжні. Так, у листопаді 2012 року «Інтерфакс» розповсюдив інформацію про українського священика, избившем кадилом чотирьох молодих людей, які нібито намагалися повторити в храмі виступ панк-групи Pussy Riot. У листопаді минулого року російські видання передрукували вигадану новину про розгін гей-параду у Львові українським атлетом Василем Вірастюком.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 04.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook