Вчені пронаблюдают майбутнє Сонячної системи

Астрофізики провели розрахунки, з яких випливає, що далекі планети Kepler-56 b і Kepler-56 c в порівняно короткі терміни терміни будуть поглинені своєю зіркою. Повідомлення про відкриття вчених доступно на сайті Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США, де зазначено, що планети припинять своє існування через 130 і 155 мільйонів років, відповідно.

Система, утворювана зіркою Kepler-56 і двома (або трьома) її планетами-супутниками Kepler-56 b і Kepler-56 c, в даний час переживає період занепаду. Зірка Kepler-56 до даного моменту в чотири рази більше Сонця, і все ще розширюється в своїх розмірах. Період обертання навколо зірки Kepler-56 b становить близько 10,5 днів, а Kepler-56 c - 21,4 дня, відстань до зірки 0,1028 і 0,1652 астрономічних одиниць, відповідно. Через десятки мільйонів років ці планети будуть поглинені розширенням зірки Kepler-56.

Перед поглинанням атмосфери планет будуть розігріті теплом зірки і випаруються, а на самих планетах почнуться потужні приливні явища, в результаті яких форми Kepler-56 b і Kepler-56 c значно деформуються.

Планети системи Kepler-56 відкриті в 2012 році і знаходяться на відстані близько 2011 світлових років від Землі. Зірка Kepler-56 у 1,37 разів важче Сонця. Kepler-56 b і Kepler-56 с є типовими газовими гігантами з радіусами, рівними 0,58 і 0,88 радіусів Юпітера, і масами близько 0,07 і 0,569 мас Юпітера, відповідно.

Орбіти планет Kepler-56 b і Kepler-56 c аномально нахилені (на 83,84 і 84,02 градусів, відповідно) до екваторіальній площині зірки, що дозволило вченим припустити існування третьої планети Kepler-56 b, яка обертається навколо зірки з періодом обігу в 3,3 земних року. Ця планета, як очікується, не буде поглинена материнської зіркою.

Вчені вперше передбачили час загибелі екзопланет. Це дозволяє заглянути в далеке майбутнє Сонячної системи, коли через п'ять мільярдів років Сонце стане червоним гігантом і поглине Меркурій і Венеру.

По материалам: LENTA.RU