Yahoo! купила месенджер Blink з самоуничтожающимися повідомленнями

Yahoo! купила стартап Blink, що випускає мобільний месенджер з повідомленнями, які автоматично стираються через деякий час після отримання адресатом. Про це повідомляється на веб-сайті стартапу.

Умови угоди Yahoo! і Blink не розкриваються. Відомо тільки, що стартап найближчим часом припинить підтримку своїх програм. Проект месенджера із зникаючим повідомленнями був запущений в квітні 2013 року. Для його використання створені програми під операційні системи iOS і Android.

Таким чином генеральний директор Yahoo! Марісса Майєр нарощує можливості компанії по створенню онлайн-сервісів для мобільних пристроїв. Раніше компанія вже купила кілька стартапів, створювали мобільні додатки. Зараз аудиторія мобільних продуктів Yahoo! становить 430 мільйонів користувачів щомісяця.

Мобільні мессенжери звернули на себе увагу потенційних покупців в минулому році, особливо швидко вони нарощували власну базу на ринках, що розвиваються. У лютому цього року проект WhatsApp був куплений корпорацією Facebook за 19 мільярдів доларів. Пізніше компанія Марка Цукерберга намагалася купити Snapchat за 3 мільярди доларів, але її пропозиція була відкинута. Також в лютому ще один месенджер Viber був куплений японською фінансовим фондом Rakuten за 900 мільйонів доларів.

WhatsApp і Viber після зміни власників продовжили працювати, на відміну від випадку з Blink. Це розкриває стратегію Марісси Майєр в Yahoo!: вона купує стартапи не заради технологій і аудиторії, а заради фахівців, які їх створили.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook